Her Adımda Kampanya Optimizasyonu: Influencer Strateji Kontrol Listesi

HER ADIMDA KAMPANYA OPTIMIZASYONU: INFLUENCER STRATEJI KONTROL LISTESI

11 Ocak 2022 Salı
ETİKETLER :
Her influencer kampanyanızın başında, genel stratejinizi ve hedeflerinizi yansıtmak iyi bir fikirdir. Kampanyanız başladıktan sonra büyük resmi gözden kaçırmak kolaydır. Bu nedenle sizin ve pazarlama ekibinizin önemli ayrıntıları belirlemenize ve stratejik kampanya kararları vermenize yardımcı olacak kullanışlı bir influencer pazarlama stratejisi kontrol listesi yazımıza göz atabilirsiniz.

Hedefler

Influencer Seçimi: Sosyal medya kanalları ve seçim kriterleri özelinde influencer’ın/influencer’ların belirlenmesi

Bütçe: Proje için ayrılacak bütçenin belirlenmesi

Kampanya Türü: Kampanya türünün belirlenmesi

Araçlar: Hangi etkileyici yazılım ve entegrasyonların kullanılacağının belirlenmesi

Yatırım getirisi: KPI'lara karar verme ve etkileyici içeriği artırma

 

Bir sonraki influencer pazarlama kampanyanıza başlarken, kampanyalarınızın etkisini azaltacak yaygın hataların kurbanı olmadığınızdan emin olmalı, potansiyel müşterilerinize ulaşabilmeli ve marka bilinirliğinizi artırmaya yönelik bir dijital pazarlama stratejisi izlemelisiniz. Deneyimli influencer pazarlamacılar ve yeni başlayanlar, sonuç veren etkili kampanyalar yürüttüklerinden emin olmak için en yeni uygulamaları aramalıdır. Bunu akılda tutarak, en yaygın influencer pazarlama hatalarını yapmaktan kaçınmalısınız.

influencermarketing

 

Influencer Pazarlama Hatalarından Kaçınmanın En İyi Yolları: 

 

  • Net hedefler belirlemek
  • Verilerden en iyi şekilde yararlanmak
  • Doğru bütçe planlaması yapmak
  • Influencer içeriğini genişletmek
  • Takipçi kitlesini iyi analiz etmek
  • Mevcut influencer stratejinizi analiz etmek ve bu tuzaklardan birine düşüp düşmediğinizi belirlemek için gereken bilgileri edinmek.

Kaynak: Upfluence

Popüler Blog Gönderileri