Takip ve Ölçüm (Raporlama)

Takip ve ölçüm (raporlama), markanızın performansını ve piyasanın eğilimlerini anlamak için mutlaka uygulamanız gereken bir yöntemdir.

Potansiyel müşterileriniz reklam kampanyalarınıza nasıl tepki veriyor? Hedef kitlenize doğru iletişim yöntemleriyle mi erişiyorsunuz? Satış rakamlarınız, yıllık hedeflerinizi yakalamaya ne kadar yakın? Yeni sosyal medya trendleri neler? Potansiyel müşterilerinizin alışveriş davranışlarında ne gibi değişimler var? Tüm bu soruların cevabını, takip ve ölçüm raporlamalarıyla alabilirsiniz.

Takip ve Ölçüm (Raporlama)
Trend Analizi
Topluluk Yönetimi
Sosyal Dinleme
Etkileşim Analizi
Raporlama ve Analiz
Performans Analizi